sobota, 16 kwietnia 2011

Metamorfoza Kamilii . :D

Witajcie znów . Teraz druga metamrfoza . Przyznam sie, nie popisałam sie. : c
Ładnie , nawet wiecej niz ładnie . :D . Lecz nie zachwycają mnie twoje buciki . 

Nie popisałam się ale troszeczke inaczej to wyglada . ;D . Moim zdaniem bufiaste spodnie są prześliczne . : D 
MAKIJAŻ : 
Nie podoba mi się ta kokardka . : C. Łee . ale kolor włosów i makijaż jest OK . 

Zmieniam tylko włoski i dodaje rzęsy . : D. Myślę że ci się spodoba . ;D 
_____________________________________________________________
Panna kamila zazyczyła sobię jeszcze jedną metkę . : D 
Nawet spoko . ; D 

Moim zdaniem po jest ładniej .: D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz